مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تعمیرات موبایل در استانهای کشور با مناسب ترین تعرفه

همانطور که می دانید می شود گفت از آپشن های این موسسه آموزش تعميرات موبايل میباشد که در نوع خود و در تمام ایران بی همتا می باشد و سطح بسیار حرفه ای این آموزش ها دارند.

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در استان مرکزی اراک

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در استان مرکزی و شهرهای اراک، خمین , ساوه , شازند , دلیجان , تفرش , آشتیان , فراهان و فرمهین , زرندیه و شهرهای دیگر استان مرکزی برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد استان مرکزی

استان مرکزی

استان مرکزی در منطقه‌ای واقع شده‌است که در زمانهای قدیم به ماد بزرگ معرف بود، در اوایل دوره اسلامی ایالت جبال و در سده‌های بعد عراق عجم می‌گفتند. نام جبال برای اوّلین بار توسط اعراب به کوهستان‌های مغرب ایران نسبت داده شد،در دوره سلجوقیان، خلفای عباسی لفظ عراق عجم (به معنای عراق غیر عرب) را به مناطق غربی ایران نسبت دادندمادها زمانی که آریاییها وارد ایران شدند که متشکل از سه طایفه یا قوم بودند. گروهی با نام قوم پارس در مناطق جنوبی کشور مستقر شدند، گروه دوم پارتها بودند که در قسمت شرقی ایران ساکن شدند و گروه سوم مادها بودند که در مرکز و غرب ایران سکنی گزیدند

بنا بر تحقیقات تاریخی، در گذشته سرزمین ماد به سه بخش عمده تقسیم شده بود:

    ماد آتروپاتن یا ماد علیا یا ماد کوچک.
 ماد سفلی یا ماد بزرگ (که امروزه قسمت بزرگ آن را استان مرکزی تشکیل می‌دهد)
 ناحیه پارتاکنا اصفهان امروزی برای بررسی و چگونگی پیشرفت و توسعه در هر مکانی نیاز به اطلاعات جغرافیایی و تاریخی آن ناحیه از زمان یکجانشینی و توسعه روستا و پیدایش شهر می‌باشد اما به دلیل  جنگ‌ها و هجوم اقوام وحشی و خارجی به سرزمین ماد سفلی، اسناد و نوشته‌ها و آثاری که به طور وضوح مبین زندگی و تمدن آن دوران در استان باشد از بین رفته‌است، به  عنوان مثال:از خط نوشته دوران ماد، در داخل ایران چیز زیادی باقی نمانده، تنها سند مهم زبان تاتی است که از شاخه‌های زبان مادی بوده و اکنون در بخشهایی از استان  مرکزی (منطقه وفس) در کمیجان با آن زبان سخن می‌گویند
 تمام سنگ نوشته‌ها و الواح مکشوفه مربوط به دوران هخامنشی، اشکانی و ساسانی است و آنها توجهی به آثار و تمدن قوم ماد نداشتند.
 یورشهای مداوم ۴۶ ساله قومآشور به سرزمین ماد که سبب ویرانی شهرها و شهرکها شد. بسیاری از تپه‌های تاریخی به احتمال قوی بازمانده آن دوران هستند.
 هجوم بیست و پنج ساله سکاها به ماد سفلی و ویرانی شهرها و شهرکها.
 ویرانگری‌های اسکندر مقدونی در قسمتی از غرب ایران و ناحیهٔ ماد و نابودی کلیه نوشته‌های تاریخی و فرهنگی و اجتماعی به زبان مادی.
 دگرگونی و تغییر خط و الفبا از پارسی باستان به هخامنشی و سپس به پهلوی اشکانی و پهلوی ساسانی.
 حمله اعراب به ایران و سپس تهاجم ترکان و مغولان که موجب شد تمامی کتابهای مذهبی، علمی، تاریخی و فرهنگی سوزانده شود یا درون رودخانه ریخته شود







در دوران هخامنشیان سرزمین ایران بنا به نوشتهٔ هرودت بیست ساتراپ تقسیم شده‌ بود. که ماد سفلی (از ری تا همدان) که کمیجان امروزی جزء ساتراپ دهم بوده‌است. فهرست بیست‌گانه ساتراپ‌های ایران با توجه به تاریخ هرودت و سنگ نبشته‌های بیستون کشف شده‌است. استان مرکزی در روزگار هخامنشیان بخشی از ایالت مادها (ساتراپ دهم) و قسمتهایی از جنوب آن بخشی از سرزمین الیمائیس بشمار می‌رفته‌است. این استان در شمار کوست خوربران (یعنی جایی که خورشید از آنجا می‌رود) بوده‌است

ساتراپ دهم که استان مرکزی کنونی بیشترین مساحت و مهمترین بخش آن را تشکیل می‌داده‌است، اهمیت این ناحیه را در زمان قبل از اسلام معلوم می‌نماید و از طرف دیگر هر گونه تصمیم‌گیری و فرمان‌های حکومتی، نوع معیشت، تخصص‌ها، حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی و رشد و توسعه از هر نظر در ساختار تمدن آریایی آن زمان مشمول ساتراپ دهم نیز می‌شده‌است.
مقالات پارسه

 برخی از کاربران گوشی سونی اکسپریا ایکس زد از عرضه اندروید نوقا برای این گوشی ژاپنی خبر داده‌اند و پس از بررسی‌های دقیق در وبسایت XDA، معلوم شد این به روز رسانی فعلا به کشورهای استرالیا، هلند، روسیه و ترکیه محدود خواهد بود. گفته می‌شود،‌ چشم بادامی‌ها به مرور زمان خوش طعم‌ترین نسخه اندروید را برای سایر کشورها توسعه خواهند داد و به زودی امکان آپدیت به اندروید نوقا برای کاربران ایرانی نیز فراهم خواهد شد.

حجم آپدیت اندروید 7 برای اکسپریا ایکس زد سنگین و حدود یک گیگابایت تخمین زده می‌شود؛ بنابراین بهتر است از اتصال ایمن و دائم اینترنت وای فای‌تان اطمینان حاصل کنید و سپس نسبت به دانلود این به روز رسانی اقدام کنید. همچنین، شما می‌توانید با مراجعه به مراکز خدمات رسمی سونی در سراسر ایران (البته پس از انتشار اندروید 7.0 برای اکسپریا زد ایکس در ایران)، سیستم عامل دستگاهتان را با خیال راحت آپدیت کنید.

خدمات ما آموزش تعمیرات لپ تاپ در اراک می باشد

در ضمن موسسه پارسه تنها نماینده انحصاری mrt lab می باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده